Saturday, March 18, 2006

WOMEN



They smile when they want to scream.

They sing when they want to cry.

They cry when they are happy and laugh when they
are
nervous.

They fight for what they believe in.

They stand up for injustice.

They don't take "no" for an answer when they
believe
there is a better solution.

They go without new shoes so their children can
have
them.

They go to the doctor with a frightened friend.

They love unconditionally.

They cry when their children excel and cheer when
their friends get awards.

They are happy when they hear about a birth or a
new
marriage.

Their hearts break when a friend dies.

They have sorrow at the loss of a family member,
yet
they are strong when they think there is no
strength
left.

They know that a hug and a kiss can heal a broken
heart.

Women come in all S I Z E S , in all c o l o r s
and
shapes .

They'll drive, fly, walk, run or e-mail you to
show
how much they care about you.

The heart of a woman is what makes the world
spin!

Women do more than just give birth.

They bring joy and hope.

They give compassion and ideals.

They give moral support to their family and
friends.

Women have a lot to say and a lot to give.




We got off the Titanic first.

We can scare male bosses with mysterious
gynecological disorder excuses.

Taxis stop for us.

We don't look like a frog in a blen! der when
dancing.

No fashion faux pas we make could ever rival The
Speedo.

We don't have to pass gas to amuse ourselves.

If we forget to shave, no one has to know.

We can congratulate our teammate without ever
touching her rear.

We never have to reach down every so often to
make
sure our privates are still there.

We have the ability to dress ourselves.

We can talk to people of the opposite sex without
having to picture them naked.

If we marry someone 20 years younger, we're aware
that we look like an idiot.

There are times when chocolate really can solve
all
your problems.

We'll never regret piercing our ears.

We can fully assess a person just by looking at
their shoes.

We can make comments about how silly men are in
their presence, because they aren't listening
anyway.

27 comments:

Shitrint said...

hey where are all your other posts?!?!
btw nice post-liked the second half better....

oh sorry for being so nerdy...the line "They stand up for injustice" has a mistake; its shud be "they stand up against injustice"

hey, women are not commodities(even if they are made out to be like one by the male species!!)-"Women come in all S I Z E S , in all c o l o r s and shapes "

sting said...

Well said. But in today's scenario MEN also does most of the things.
Luv ya...

tabs said...

hi..you got a nice blog here too. thanks for comin by my blog.

elfstone said...

oh-kaaay......

Aditi said...

wait yea.. what happened to the rest of the posts? the thing about women is that they are always underestimated.

elfstone said...

I love women ... and their Blogs!! :D

dazedandconfused said...

The title of the post says "Women" but it says so much about men and maybe wants to say more...

So r ur semester exams over? Hope they went well.

Anshuman Ghosh said...

You: yup its the sweet ol' me, mad ban!! where the hell did you coin that kinda name.

Me: well, i thought that maybe you would not like ur name to be spelt out here, and wish to be anonymous - hence i abbreviated ur name to mad-ban. gotcha ?

P.S : in the previous post, you have actually spelt out ur full name. So i guess... its no longer a mystery..

Sunny said...

10 days too late for Women's Day... dont ya think [:P]

Sunny said...

10 days too late for Women's Day... dont ya think [:P]

AlterinG Abhishek said...

nice pic
hmmm
BUt tell me..how come you are not famous...?

singlewheatfemale said...

2 shitrint: oink oink! I dont know where my other posts are? must be lying around somewhere girl. But why go back??? hmmm...
muah:)

singlewheatfemale said...

2 Sting: hmmm... care to explain what men also do? apart from the shaving part, which I guess all the guys around here have taken to give a miss, I don't see any other similarity :p

singlewheatfemale said...

2 tabs: anytime sweety :)
thanks again...

singlewheatfemale said...

2 elfstone:
better beware, women are listening here. soon you'll be getting invites to their blogs too :">

singlewheatfemale said...

2 aditi:
I know girl, completely empathise with u. but pls don't get all worked up... its just a post, and I just wanted to make it funny, couldn't manage I guess :p

singlewheatfemale said...

2 dazed:
naah exams aren't even on yet. Just wanted to give all u wonderful people a little heads up thats all ;p
Maybe u are mistaking the word "women" for "Vmen".
Just a thought.

singlewheatfemale said...

2 anshuman:
hehehe i know my bad. but hey, u din't give any insight on the blog, :( boo

singlewheatfemale said...

2 sunny:
nah buddy, I am just not the girl to be all feministic and all that, so just came by this writing and decided to post it :)

singlewheatfemale said...

2 abhishek:
nice pic of urself :) hmmm....
still havn't found the answer, searching?
hey I am gonna ask that thela wala and ask him..."am I famous?" :p

elfstone said...

"We can talk to people of the opposite sex without
having to picture them naked."

yeah right!!

singlewheatfemale said...

2 elfstone:
HELL yeah right!!!

elfstone said...

you said: "We can talk to people of the opposite sex without
having to picture them naked."

you REALLY wanted to say:

"We can talk to people of the opposite sex without thinking of the time we pictured them naked."

;) I don't believe that either :D

Anshuman Ghosh said...

you want insights about the blog, or are you eager to hear some nice adjectives about it ? :-p

anyways there are people who are drowning you with adulation, do u really need more from my side as well ?

shaunak said...

nice post ...
"frog in a blender" .. lol
the chauvinistic touch just added to the fun :)

Aditi said...

hey.. sorry i wasnt getting worked up just trying to summarise what i got out of it.. that women are always underestimated.. =)

AlterinG Abhishek said...

So

What did the "Thela Wala"
Say!!
Hee hee!
wsSup?